Tuesday, May 12, 2015

Cerita Rayyan dengan Nappy

macam yang saya cerita sebelum2 ni.
 rayyan masih lagi tak boleh lepaskan kain napkin dia. 
dari baby lagi kain dia mmg tak boleh tinggal gi mana2.
kain tu dah rupa macam kain lap lori.
bukan tak basuh tapi kaler tu dah kepam sangat2.
rendam dengan 3 baldi clorox pun tak putih dah rasa..

saya tukar2 jugak basuh kain dia. sebenarnya ada 2 je lagi napkin tu.
tapi bila kita bg yg baru dia kata bau busuk. nak jugak yg lama..
so letak laa celah ketiak nak bagi bau kepam2.
hahahah... kejam tau saya ni...

pergi Langkawi pun mg hangkut kain dia. 
cer korang tengok nak kuat jalan2 pun ada kain kat leher. 
dah ghupa Herman Tino dah.. hadoii anak jantan nih..

yang kelakarnya masa nak check out, 
saya tak jumpa cari kain dia. puas dah cari celah2 katil, cadar kosi..
tapi takde. dah takkan nak cari lagi nak gerak gi airport dah oiii...
dalam hati jangan laa dia tanya kain dia tu.

alhamdulillah sampai ke hari ni dia takde lagi tanya kain dia tu.
ehh ada penah skali dia tanya tp saya cakap tinggal kat Langkawi. 
pastu takde tanya lagi dah..
makanya dah lepas laa kain dia tu. 
dah besar dah abang ooii, tak payah nak kain2 dah

 



3 comments:

Unknown said...

Hahaha...kelakar la rayyan ni...bagus la dah pisah dgn napkin tu, barulah macho kan!

yoorinmelacolea said...

hahaha.. camne laa boleh melekat dengan kain napkin.. nasib hilang.. kalau x sampai ke bujang..nanti tinggal kat hostel kawan ejek tau rayyan.. =) cute..

diary_ciknaa said...

kain lap lori! hahaha kelakar..

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015