Saturday, July 2, 2011

TRANSFORMERS 3- DaRk oF ThE MoOn

tiket untuk aku dgn incik hubby


Jeng..jeng..jeng.. hahaha... aku dah dapat tiket TF3 yiiihhaaaaaaa......

. korang, korang,korang jangan jeles.

nnt kang ada yg tanya bawa Rayyan ke??? sian kat budak tu kecik lagi dh bawa dia masuk cinema, pekak tinga dia nanti.


tima kasih sbb bagi nasihat yea....

takkan la aku nak bawa anak aku gi tgk wayang lak, Rayyan aku tinggalkan jap kat umah acik.alaaa... tak jauh mana pun kat wangsa walk tu jer. Utk Rayyan tgk baby tv kat channel 618 astro je ok. TF x sesuwaiiii lagi utk dia. mau nya dia melalak dlm panggung terkejut dengan bunyi TF dlm tu.


jangan plak ada yg kata huhh.. sanggup tinggal anak sbb nk tgk wayang...sebenarnya dah lama x dating berdua dgn incik hubby,selepas kewujudan Rayyan. Bukannya kami x sayang anak ok bagi aku skali skala perlu jugak spent time untuk berdua2 dgn incik hubby. tak kisah laa jln2 ke, mkn2 ke, tgk wayang ke, mkn cendol & rojak tepi jln pn takpe... yg penting kuar berdua je. at least sebulan skali.

lps tgk citer ni nnt aku story la brapa bijik bintang nak bagi okk..

No comments:

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015