Monday, July 4, 2011

HaRi DaTiNg AkU DgN HuBbY

yeeeehaaaaaa..... ni 2st time kuar tanpa rayyan. dh lama x kuar berdua. agenda pertama gi tgk wayang TRANSFORMERS 3 kat TGV wangsa walk mall. ok tentang citer TF ni bagi aku ok. teknologi diorg mmg canggih buat citer mcm ni, tp hubby kata tak sedap sgt.aku plak kalu tgk citer mcm ni mmg tak paham kalu skali tgk, robor2 dia dh bertambak plak.entah apa nama robot yg kaler merah tu lupa plak.kena tgk lagi nie tp kat dvd jela kot. kat luar loorrrr... tgh tunggu incik hubby gi toilet sempat snap dulu.



kemudian acara melantak laki bini di johnny's stemboat. restoran dh ubahsuai... rasa still sama. muahahhhhh... the best johnny la kalu nk mkn steamboat.


semua dh campak dalam periuk ni....

nasi goreng aku. best woooo. banyak betol makn masa ni. ketat perot.


bukan aku je mkn banyak ok. incik hubby pn sama melantak dgn aku. sampai x larat nak jalan.

sekali sekala apa salahnya kuar berdua dgn suami berdating. next time kita dating lagi yea sayang.... muahhhh...

1 comment:

wana said...

Best dapat dating..:) Anyway thanks follow n lawat blog wana..jemput singgah lagi yer:ANEKA RESEPI TERKINI

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015