Wednesday, April 4, 2012

Check up 36weeks



oohh.. smlm aku mc. bila aku gi check up mmg confirm dapat mc dgn condition aku skrg nie yg dh masuk 36wks. seawal pagi 11am (ehh awal ke nie??) aku hubby rayyan & ma dh kuar rumah menuju ke Putra Medical Centre, Sungai Buloh. mula2 ingat nk inject rayyan yg sethn. (blm inject lg sbb asyik demam je masa dia umo sethn) pastu baru aku lak buat check up. bila tanya kt registration staff cakap Dr Ratna petang baru masuk kul 3. alamak!!! ada lg lebih kurang 2 jam setgh nk kul 3. takkan nk melangut kt spital plak kan. so lps buat injection utk rayyan, kitorang decide gi mkn2 dulu & solat. kalu ada masa bole cuci2 mata. hehehe...

tempat yg terdekat adalah di Jusco Kepong. so hajat nak bawa makan steamboat kt Johnny pun tercapai...

eeh..eehh.. jap tajuk check up 36 weeks tp xde plak gmbar pasal aku. citer pasal aku plak, menurut doktor Ratna, air ketuban aku masih lg banyak. tu la punca yg membuat aku teramat tidak selesa skali. sebabnya baby ada banyak ruang utk explore dlm perot aku. kepala baby dh kt bawah tp blm engage lagi, kena tunggu 38 wks. pastu doktor cakap aku boleh pilih samaada nk cuba normal atau operate memandangkan condition aku air ketuban byk. seramnya dengar...



rayyan masa kena injek. cian dia. kuat betol dia melalak pls kena injek.

kebetulan ada playgorund kt PMC. bawa dia main kasi dia hepi skit. air mata pun ada lg.
budak ni makin manja la skrg. pastu kuat merajuk plak tu.


bila dh leka main udah xnak balik pulakkkk...


lunch steamboat kt Johnny, jusco kepong.

tp rasanya budak kecik ni mkn lg byk. sib baik ada hubby yg layan si kecik ni...

6 comments:

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

comeynye rayyan. moga menjadi anak soleh utk ibu bapanya. amin.. =)

MizzTina said...

nanges ke tu? mcm msh ada sisa air mata je.. hehe.. tetap comel..

ameris said...

maera;
insyaallah, terima kasih

ameris said...

MK;
aa'aaa laaa baru lps kena injek.

MieMisery said...

Kuarge bhagie nih . hehee ^^ . moge bkekalan smpai bile2 yep .

ameris said...

MieMisery;
insyaallah. trima kasih yer...

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015