Wednesday, October 17, 2012

Hari Sabtu...


Assalamualaikum kesayangan semua...
hahaha... baru nak citer kisah hari sabtu lepas.hari berkenaan ujan turun teramat la lebatnya. dari pagi sampai ke petang kalu tak silap aku. tu kat tempat aku laa kat tempat korang aku idak la tahu.. 
destinasi kami pada hari berkenaan ialah Low Yatt Plaza. alaaa plaza yg jual gajet2 computer, henpon semua tu laa.. korang lagi tau kannn..
dengan tak bfastnya pagi tu.. oohh... kami kuar dlm dlm kol 11pagi. memula antar zara dulu. kami kuar berdua je. haiii... dating la katakan. kikiki

lapar giler aku sbb x mkn hape pun lagi. bajet, smpai je kt low yat teros gi bfast. pusing2 kat food court, gerai byk lg x buka..diorg tgh prepare utk lunch. last2 kami decide mkn kat ANGRY CHICKEN.

 aku pun lupa apa nama menu ni, ada hayamm chez, nasi semangkuk,daging cincang berkuah, epel & salad.
beli satu set nasi tu pastu free lagi 2 ketol hayamm chez.

 air yg mabeles. sukaaaa...

 bagi aku biasa jek menu ni. terlalu kering xde kuah hape pun. kuah daging atas nasi tu pun ciput je. kesimpulannya kena mkn mende lain lps mkn nasik ni.hakhakhak..

 suasana restoran Angry Chicken.

ni la tujuan sebenar kami ke Low Yatt  ni. nak cari tab utk Rayyan. setelah 3 henpon jahanam gara2 Rayan. nak tak nak terpaksa beli gak tab utk dia layan kartun upin ipin. mmg tak nak dedahkan budak2 ni dengan gajet ni apatah lagi nk belikan tab.tapi apakan daya. weeiiii.... sudahnya mak pak kena beralah dengan anak.
 dalam byk2 kedai komputer, henpon, yang bertingkat2. akhirnya kat cine ni jugak kami terjah.


 kitorang amik yg ni. murah je korang wehh.. tak mampu nak beli yg riban2. makcik tak kayo. alaaa takat nk tengok muvie. ok laaa. woit.tp...tp... bole internet hokay. means bole  FB laaa.. full set RM399, lepas terkunyit2 mater dgn cine tu kami dapat rege RM360.

 dengan cine ni la aku main kenyit2 mata tadik.

 tengah install program

 dapat la pree menda alah ni. charger multipurpose. tapi takde la dapat 3 semua tu... kena pilih satu jek, dan mesti la haku pilih FINK gitu....

 lepas jln2 gi carefour, kedai bakeri, kami singgah lagi untuk makan sebelum gi amik kanak2. eehh masa ni dh 6.30 tau.. jom kita ke bali... hahaha nama tak hingat...

 aku pilih menu belah kanan tuh. ikan pari bakar dgn nasi goreng belachannnn...

 somi plak kotiaw daging haper ntah...

 suasana dlm jombali. tak ramai sgt masa kami mkn. tempat dia aku suka.very the cool..

 ni laa yg somi aku hoder.. kotiaw daging. ala ala char kotiau pun ada gak... sodappp...

 ikan pari bakar mmg sedap gile. terasa rempah bakar dia tu. air asam pergghhh... aku siap minta xtra.

 nasi goreng belachann aku

 cendol somi...  ada eskrim kt atas.

 tapi air mocha aku terbaekkkk.... smpai titisan terakhir aku minum.

 sisa yang kami makan. kenyang giler wehhh... tak larah nak angkat montot.
encik somi yang kekenyangan. bila nak snap pic mula la buat tak tahu jek... gerrrrr

lepas bayar bill kami pon berambus dari jombali. 
jom amik anak, pastu jom balik.....

 Next entry nnt kita tengok lak  karenah rayyan dapat tab baru...

No comments:

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015