Saturday, December 15, 2012

My 1st Peplum Dress

assalamualaikum uols,
skrg ni trend peplum.  mana2 FB, blog yg jual baju mesti ada jual peplum. aku pun tak ketinggalan nakkkk jugak peplum dress ni. tapi bila aku yang pakai peplum dress.... orang tanya bila DUE?? haishhhh nak pitam ahkak dengar hokay, ohh amat tidak sesuai rasanya aku pakai peplum ni.....



model pakai peplum lawa giler...

korangggggg... caner nak flatkan perot ni??? aku nampak mcm pregnen ke????

sumber gambar dari google kecuali gambar aku

7 comments:

mshazadoes said...

gojess lh akk..new fashion ^^

::EIDA:: said...

eiiii~ jeles akak pakai peplum!!!

MizzTina said...

cantik sgt!!!

ameris said...

fashion dh lama tp akak yg baru nk menerai. hihihi

ameris said...

eida, rembat la satu..

ameris said...

tina bila plak nk pakai peplum yg beli tu?

chenta hati said...

tumpang lalu :) kami ade jual peplum..mcm2 warna..jgn sgn2 tgk..hehe

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015