Wednesday, October 9, 2013

Wordless Wednesday: Akhirnya terjebak jua..

eehh... kata wordless... tp nak gak citer skit aarr...
sejak  kat opis aku wat 5S, aku dah terjebak buat menda ni kat umah jugak. tapi godaan tu datang dari blogger2 susun atur dan home organising jugak.thanks yer mommies gojes sume..[tak sempat buh link korang] tapi lepas kemas kabinet dapu rdan buat labelling gini banyak betul makanan dalam kabinet yg expired, yg paling banyak terbeli 2 kali. sebabnya lepas beli main sumbat2 je dalam KC, sudah nya bila nak guna tak jumpa beli jek yg lain contoh mcm kacang ijau, sagu, caca utk bubur tu.....
lega tgk dlm KC dah kemas berlabel. nnt aku tepek gambar yer, tak semapt nak snap pic last week....

semoga aku kental dan tak hangat2 taik ayam dalam menjayakan projek Home Re-organising. tq to hubby sbb banyak tolong aku. ciom skit. muahhh...

 

6 comments:

Julia Johari said...

rajin betol kak ameris...saya nk ikut jejak akak nanti...tp pertama sekali nk beli balang comel :)

Chekgu Azrine said...

Wahhhh..gitu..rajinla amy!!

::EIDA:: said...

ida pon buat!!! hihihihihi

safurara said...

hehehehe vahhh,buat 5S eh.hehe

anez zamri said...

senang ade tag gini..hehe

Mimy Hamid said...

dah rajin susun atur la pasni

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015