Friday, April 25, 2014

#throwback: deko2 lagi...

ni laa tempat kami laki bini bersantai petang2 depan rumah sebelum ada anak rayyan dan yaya. biasanya aktiviti aku joging kat tasik gombak tu weekend pastu lepak kat kosi ni minum air kelapa ke, makan pengat ke, cekodok ke... skrg ni taman mini tepi kosi tu dah takde.aku simpan masuk kotak water fountain tu sbb jadi tempat nyamuk membiak, kang tak pepasal kena kompaun. 

bila ada anak mmg ke laut Hindi semangat aku nak mendeko. tak larat nak ngemas ooii... tambah pulak kepenatan beranak sorang setahun. bila diorang dah besar skit 2&3 tahun rasa konfiden nak mendeko balik.

sebenornya semangat nak deko2 umah balik mmg berkobar2 skrg ni. jumpa gambar2 lama lagi la ku meroyan nk gi kedai deko2 je... 
sabar laa wahai hati.. buat step by step. jgn plak semangat tu hangat2 taik ayam orang kata...
ni gara2 join group kat FB laaa...

ruang depan ni mmg cinoet je. ngam2 masuk keta 2 jibik.  kalu bebudak ni nak main beskal kena la kuarkan keta sebijik... dah takde tanah seinci pun. semua dah tile.


8 comments:

Chekgu Azrine said...

Selamat mendeko ye amy..

Rosmawani♥ said...

Sama dengan kak amy sekarang.. Nak deco risau kat anak.. Kikiki.. Tggu anak besar skit boleh la deco... :)

diary_ciknaa said...

kite suka yg cantik-cantik kan?ehee..

safurara said...

suka nya ruang2 gini.heaven jeee

Julia Johari said...

Suka lah akak yer kerusi putih nih...sedap duduk ari tu masa besday yaya...akak ni pandai lah deco :) suka tgk

Aty Fared said...

saya pon dah nak start bagi napas baru kat luar..nak lepak2 minum air teh konon nya...;0

Unknown said...

sesuai untuk rileks...saya suka..saya suka..

Fizah said...

sy buh kusi kat luar gaks..sng nak duduk2...tp selalu berabuk...kena selalu lap...and sy pun tiles semua...ada sikiiiittt je tanah tepi kut rajin nak bercucuk tanam nanti..hehe

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015