Wednesday, September 3, 2014

Majlis Pertunangan Sepupu cik Asben~Hannan

kali ni event pertunangan sepupu asben hanan. buat kat setiawangsa, umah bapa saudara.senang, sbb belah lelaki dari N9, dokek la skit. benda baik lebih molek dipermudahkan... majlis tunang ni berlangsung pada 30 ogos, sehari sblm merdeka lepas.
oohh.. masa ni aku gi berdua je dgn suami, anak2 tinggal kat umah pengasuh jap. sbb dah time diorang nak tido. bagi can laa kat aku nak snap2 gambar, bersantai 2 dgn famly asben. kalu bawa anak, mkn2 terus balik jer...
lagi pun dah lama tak amik gambar kann... doh tu anak mmg anti camera ooi, pantang aku pegang camera mesti mengamuk. beli camera kemahen beriban2. tp jarang sgt guna skill. cisss... mcm pandai sgt, amik gambar...

ok, layan jer gambar dari jurugambar amatur. sekalung tahniah untuk hannan. Selamat bertunang. tunggu majlis kawin nnt pada 25/10/14.

bakal pengantin, senyum lebar jek...

hantaran dari pihak perempuan


mini pelamin yg simple, i loike...

sblm tetamu sampai, semabng dgn jiran tetangga.


majlis pertunangan berlangsung

sesi menyarungkan cincin. aku masa bertunang dulu berdebar tul masa ni...

pink berbalas biru.

bakal pengantin dgn bff, seronok kan... teringat pulak masa aku bertunang dulu. debor wehh...

nak jugak tepek gambar aku sgn suami.

3 comments:

diary_ciknaa said...

haha..yg last tu menarik nak komen.. anak mana anak? ekekeke..

MOMMYLIN said...

sejak ada anak ni, nak dengar org diskuss masa tunang mmg tak dapat. anak asyik memberontak bila kena pegang.

Yazrin Azrina said...

Sis amek order lasagna,shepherd pie n mac & cheese lg x..?

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015