Friday, October 24, 2014

kanser testis: Alfatihah untuk Baby Naqeeb

salam Jumaat uols... selasa lepas aku ada share kat Group Gojes anak sepupu aku yang baru meninggal subuh selasa tu. Baby Naqeeb canser testis!!! masa mula2 ma aku bgtau mcm nak luruh gak jantung dengar. baby sekecik dan secomel tu dah detect kanser seawal 3 bulan. dari citer sepupu aku mula2 ingat kena angin pasang.

 baby lelaki kan ada jugak yang macam tu sbb batu tu besar sebelah. bila bawa ke Hospital abis doktor buat ujikaji semua. hospital tu dah mcm rumah ke2 sebab sepupu aku dok berulang alik dari umur 3 bulan sampai la menghembus nafas terakhir. 
last aku melawat dia masa raya puasa ari tu. ralat pulak rasa tak melawat dia masa raya aji baru2 ni. huhuhu...

semoga roh adik Naqeeb tenang di syurga. aku harap sepupu aku tabah atas pemergian anak beliau. sepupu aku menuggu hampir 12 tahun utk dapatkan baby ni tp Allah lebih menyayanginya... hugs kak tie. 


 sebelum menghembuskan nafas terakhir. dalam ICU.

 gambar2 adik Naqeeb

 Ummi Naqeeb

 comel sgt baby Naqeeb

 ni gambar masa raya puasa hari tu. baby Naqeeb baru lepas buat kimo. lemah tak bermaya je.


*gambar aku amik dari fb anak sepupu aku. tq kakak Nadia.






#IKLAN
order lasagna, macaroni cheese, puding roti epal+sos kastad masih seperti biasa.
kalu nak oder mcm biasa wassap/sms: 017-3213039 . lasagna available frozen & ready to eat. ayam & daging.

15 comments:

Julia Johari said...

Takziah utk arwah bb Naqeeb...sebak tak tau kata apa...Allah maha mengetahui...12 thn lama yer kakak ni tggu nak ada bb kan...subhanaAllah

mila said...

sebak la tgk..xpe..dia tgu ummi nye di syurga InsyaAllah

Unknown said...

Innalillah....Kanser tak mengenal usia....

Umie Amirain said...

Innalillahi wainnailahi rajiun...semoga ummi dan ayah baby naqeeb tabah dan sabar menghadapi dugaan...insya Allah, ada yang terbaik sedang Allah sediakan

Anonymous said...

aduh, luluh hati mendgrnya w/pun x kenal, al fatihah buatmu penghuni syurga

Red Linda said...

Allah...berat dugaan buat keluarga arwah naqeeb..

Chekgu Azrine said...

Tahziah utk sepupu amy..
Al fatihah adik naqeeb...

arysha_fayyadh said...

Assalam sis,
Al-Fatihah..
YaAllah bedebor jantung setiap kali baca berita baby sakit &meninggal
Moga Allah tabahkan hati Ibu & Ayah baby Naqeeb

diary_ciknaa said...

sedihnya.. tak boleh nak tengok lama2 gambar adik ni..

ibnuismaini said...

Comel je baby nya... tapi Allah lagi sayang. Innalillahi wainna ilaihi rojiuun.

ieza ashaari said...

Sayunya..Allah lebih sayangkan arwah..

MisZ FyZa said...

Takziah utk baby naqeed..ya Allah..syahdunye..smoge umminye tabah menghadapi dugaan ni..

GOLD FINGER said...

Tes..sedihnya..dh lar 12 tahun tunggu..

Mila Ahmad said...

syurga tempatnya kak, arwah tunggu ibubapanya disyurga. Anak tu pinjaman Allah, sebaknyaaaaa kak :'(

LadyBird said...

Innalillahiwainnailaihirojiuuunnn..

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015