Thursday, March 3, 2016

Jalan-jalan SOGO bersama Rayyan & Yaya

ni cerita bulan lepas punya..
suami kan slalu balik kg sebab mil saya tak sihat. 
bila tinggal bertiga tu mula la pikir mana lg nak bawa bdk2 tu jalan.
yaya pulak dok zikir kat telinga saya nak naik tren... nak naik tren...
zassss... terus terlintas nak bawa diorang gi sogo naik tren.

sebelum tu mmg panjang lebar tazkirah saya bagi. 
gi sogo weekend scary jugak sbb orang kan ramai, takut lak diorang n lari2 dalam sogo, kang hilang dalam tu mampos nak menjawab ohoiii...

alhamdulillah semua ok, selamat naik tren, jelajah sogo, 
shopping skit2 siap gi pasar malam jalan TAR lg..
now saya dah konfident skit nak bawa diorang sbb diorang 
dah paham dan dengar apa saya cakap.[ boleh jalan lagi nih]
 
 
dalam tren kemain berselfie
bila kat area toys.. mata tah kemana tp tangan peace lg bila kata nak amik gambar..
 ok layankan je


selfie lagi...

jumpa costume ni kat pasar malam jalan TAR, menggeletis rayyan nak yg bumble bee..

1 comment:

Chekgu Azrine said...

kemahen lagi hah...mak anak 2 nih...hahahaha

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015