Friday, July 15, 2011

BaLiK KoTa BhArU LaGi...

ni pun citer minggu lepas jugak kami balik KB. aku amik cuti 2 hari.balik kampung pun 2 bulan skali je.kena jugak la jenguk org tua kat kampung.kali ni xde jln2.gilir2 umah aku dgn umah hubby lepak2 kat umah je.alaaa kat kg pon 2 hari je. 2 hari lagi perjalanan. edisi melantak mcm biasa sampai incik hubby aku mc lps balik dari kg gara2 makan masakan taucho yg ada belacan. aksi Rayyan dalam keta. mmg kena bawak byk toys dia.


mcm boring je lama sgt dlm keta tak sampai2 jugak.



mmg xleh dok diam budak ni. tp nasib baik dia x meragam. main, tido, nyusu je....


oohh.. ni plak newborn abg lan dgn kak ti yg ke-5. Afrina nama dia. soooo cute. 2.6kg je. aku nak pegang pun takot2 sbb kecik sgt.


taun depan kena berusaha keras utk dapatkan kawan utk Rayyan. kikiki...



ni plak adik ipar aku dgn baby dia. aqif. geng rayyan nnt nih. beza 3 bulan kot.


adik aku nie mmg suka nak enterprem jer...


No comments:

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015