Thursday, March 12, 2015

Everyday is a blessing/Setiap hari adalah Rahmat

lama tak tepek ragam budak2 ni. masing2 dah panjang akal. 
dah pandai ngelat kalau saya minta tolong apa2.
contohnya kalau disuruh amik kan cawan, letak botol susu atas meja, 
kemas balik mainan... ada jer jawapan yang diorang bagi.
 "kejap laa umi... nak tengok kartun dulu.." 
kejap laa abang nak buat ni... kejap laa..."

kadang2 buat saya macam nak bertukar hijau jugak.
 bila dan2 tu laa dia nak suruh kita buat apa2. 
sedangkan masa tu kata dok kalut nak mandi solat. 
memang menguji kesabaran saya jugak.
bila kronik sangat saya pernah merajuk dengan Rayyan,
taknak tido dengan dia, saya tido bilik lain, sudahnya dia tak boleh tido.
 kul 3 pagi buka pintu bilik, mula2 tido kat depan pintu, pastu tido kat kaki saya.
 sobbss..

emo jugak saya terus nangis tersedu2. hahahaha...

diorang ni kalu dapat menan baru mmg excited sgt2.
 tapi kejap je pun esoknya tang tanggal, tercabut sana sini.
 sudahnya memang saya beli menan yg murah je pon.
tp skrg tekad tak nak beli menan dah. 
tp tak tau laa kental ke tak hati tisu saya ni dengan anak2...
sebab menan diorang yaa ampunnnn...
berguni2 kot.. tu dah sorok. tinggal beberapa ketol je..

yaya mmg tukang tengok je, tak berani sentuh abag dia punya menan...

rayyan mmg teliti orangnya. lepas main dia mesti tanggalkan balik menan tu masuk semula dalam kotak.


gigih nak pasang sendiri railing pinguin tu..

6 comments:

yoorin melacolea said...

tu laa..gigih nak pasang menan.. tu tak pandang benda lain laah kan.. hehehe.. kite masa kecik pon mcm tu jugak.. ^_^

MimahAjil said...

ok..saya singgah blog sini jugak.pandai dah Rayyan..Rayyan kena jadi goodboy tolong ibu ye...

Aeen said...

yaya x sempat nak sikat rambut ek kak dok tgk abg dia main...heheh..

lia ummiirfan said...

sama je.. anak kita pun gini gak.. tapi bila anak-aank dah tidur tengok muka derang sorang-sorang rasa sayu je kan..

Mimie_Zatun said...

salam kenal.. seronok anak-anak..

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam sis,
alololooo
baeknya yaya he3

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015