Thursday, December 22, 2011

Tetiba jadi bidan terjun...




Sepanjang minggu ni kami laki bini agak bz skit, takde la bz apa pun cuma adik ipar aku akan bertunang pada krismas nie, jadi kami telah dilantik ceewahhhh... dilantik plak... untuk menggubah kotak hantaran untuk majlis tunang dia. tema yg diorang bagi biru terqoise +putih. jadi, suka ati kitorang la nak buat mcmana pun janji kuar warna biru terqoise+putih.

memandangkan aku bz dgn si kecit tu, aku hanya siapkan satu kotak jek. selebihnya encik suami yg settlekan. kitorang buat 3 kotak utk kain, satu bakul buah dan satu bekas cincin. Harap2 adik ipar aku berpuas ati dgn hasil yg x seberapa ini, eehh... sampai melecur tangan aku tau sbb kena gam pistol tu. panass weh!!


gigih betul encit suami. balik je masjid terus buat benda ni. aku tgk tv Tentang Dhia sambil gam2 je.

taraaa..... inilah hasilnya.


terkejut bila aku bangun esoknya semua dh siap landing elokk je atas meja. sampai kul 1.30 pagi suami aku mengerjakan benda ni.

16 comments:

mizzkechique said...

berbakat btl hubby akak.. hehe

ameris said...

MK;
tu laaaa... tak tau plak dia minat dgn deco2 gini.

Cikpuan rara said...

wahhhh hebak lah.susah nk cr hubby yg pandai deco cm ni.

ameris said...

cikpuan rara;
ikut mood dia. tp bole tahan gak la hasilnya....

*puji somi sendrik*

Qhaifa Nur said...

warna yang sama masa saya tunang dulu2 tau....

kalau bab ni mesti tanya hubby, dia banyak idea kreatif....

ameris said...

QHAIFA nUR;
smpai skrg warna ni masih lg digemari kan.. mmg sweet color nie...

masa nk beli renda, riben tu pn hubby saya yg byk idea.

✿Dear Yayah✿ said...

waaauuuuuu! suke warna biru terqoise ! :)

ameris said...

dear yayah;
biru terqoise slalu jd favourite kann...

Mishter Izwän said...

da follow sini . semat hantaran . untuk kahwin ke.?

follow la balik kalau sudi
speechless009.blogspot.com

Anonymous said...

nak belajar edit blog sendiri

follow advance-blog-user.blogspot.com
untuk dapat updated

ameris said...

misther izwan;
utk tunang adik ipar. hihihi

amny said...

wawaahhh.... :)

Nash said...

jangan pandang sebelah mata kat kaum adam niii...idea creative mmg brilliant...cayalah uncle mad!

GOLD FINGER said...

terbaikk

Mama Gee said...

wahh bagus betul cik abg amy...kalo incik butak..jgn harap nk buat benda2 camni...keras sgt tgnnyaa...hehee

ameris said...

G;
abg botak tak tunjuk skill lg kot.
tp org laki2 xleh pandang remeh gak tau, skali dia kuarkan skill dia, kalah org pompuan.

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015