Tuesday, December 6, 2011

Nasi Arab Restoran Saba Cyberjaya

cerita yg dah basi. sabtu lps kami anak beranak kengkonon nak ke alamanda jln2 cari makan. cik suami tetiba nak makan nasi arab lah pulak. so dia pun roger2 kengkawan ada restoran saba kt cyberjaya. sblm smpai alamanda jenuh la mencari restoran saba tu kt cyberjaya.

alaaa... tapi kan x sempat nak snap pic nasi arab tu alkisahnya mencari restoran tu sampai kul 3 ptg. perut plak dh berkeroncong, berdendang rock n roll. si kecik tu pun lapar jugak, meja ditepuk2nya. sampai je hidangan terus ngapppp tanpa membuang masa walau sedetik. ceewahhh.. tp betul wehh.. sambil suap si kecik tu dia pun nampaknya suka bebenor nasi arab ayam hanith.

lps mkn, si anak terus kekenyangan sampai terttido terus cancel gi alamanda, bali umah jekk..


pic nie cilok dari INA kebetulan dia pun gi restoran saba jugak pada hari yg sama tp kt branch setiawangsa. tp nie haniths lamb. kali lak mkn chicken hanith & mandy chicken. mmg sedappp wehhh.. nnt kita terjah lg ok. pinjam gambar yea ina

si kecik yg dh kelaparan dok tepuk menu tu jek.


sengih smpai ke telinga lah si anak nie.

6 comments:

GOLD FINGER said...

tes..setiap bulan mesti nk ke SABA..dah mcm ketagih plk we all ni

mizzkechique said...

suke si kecik tu yer..

Mama Gee said...

sedapp kan...tp yg kat alamanda tu pun bestt! takyah nk gi jejauh dh... :)

ameris said...

tes;
nnt kita gether2 gi mkn nasi arab nie yer...

ameris said...

MK;
dh tgh lapar maunya tak suka bila makanan sampai.

ameris said...

mama;
saya ada juga baca entry mama kt restoran arab kt alamanda tu. ok tak rega dia??

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015