Tuesday, December 3, 2013

Kedai Baju Kurung Murah..

sejak aku masukkan n3 baju kurung murah, ramai dok tanya kat mana kedai tu.
sorry la uols, terlambat skit aku buat n3 tentang lokasi tempat tu. bukan kedek ke hape..
skrg masa untuk berblogging mmg limit.

tak nak celoteh panjang2, kat area jalan TAR, jln masjid India tu kan..
ada public toilet kt jalan TAR tu. pastu ada trafik light untuk lintas jalan. korang paham tak?
korang lintas jalan straight masuk lorong cam gambar kat bawah, sampai penghujung lorong tu nampak kedai pakaian N.R.

haaaa... tu la kedainya...

dari depan kedai tu leh nampak bangunan kwsp. setiap ari aku jalan sampai opis tu la..
aku takde share pun ngn kedai tu just nak kongsi dgn korang je.
aku suka kain dia best, nak gosok senang, yaya dok atas riba kain tak pecah...
pastu murah giler... RM50 jek. saiz sampai XXL.

aku jenis boring pakai baju ulang2 gi opis, dapat yg murah rembat laa...
aku dah ada 4 pasang kot baju kurung yg beli kt sini.

kat kedai lain ada gak tp mahal ooii... RM69 sepasang. dekat RM20 beza. kalu tanya tuan kedai, kalu beli borong pun rege tu jugakkk...



aku dah ada baju merah/hitam yg kat patung tu. hari2 lalu mata tajam je nengok....

13 comments:

DYatie ABakar said...

cam kedai ni. tapi tak pernah beli. akan la nanti. hihihi.

Chekgu Azrine said...

baru je jalan TAR last week..hehehehe..
bolehla nanti terjah beli baju kurung siap dah untuk anak2..
senang!!!

MizzTina said...

mekaseh kak..pasni leh la terjah.. sbb biasa ke jalan TAR, jd blur xtau nk g kedai mn.. harga xde la yg murah sgt..

safurara said...

ok kak.tq.hehehe.nt leh g,

Julia Johari said...

Terima kasih kak ameris...umi Qi nak amik gambar dlm blog akak..nanti nk pi cari baju keje kt situ lah...sgt murah dan cantik...siap ada saiz besar tuh ju suka sbb akak ada mention...yeyyyyyyyyy sayang kak long titew ketat2....mmuahhhhhh :)

p/s tunggu gaji next week ngan OT...leh borong sakan...yeyyy nanti nk update entry mcm akak ameris tau...tggu eh hadik cari hahahahha

Mimy Hamid said...

untung la badan kecik senang beli readymade..murah pulak tu berbaloi sgt

Anonymous said...

Tahniah kak masuk Buletin Utama malam tadi...

ameris said...

eehh sapa cik anon ni??? terkojut ahkak.

Anonymous said...

xtgk ke mlm tadi berita masuk muka akak kt SSM tu..

Anonymous said...

opss..sy silent reader akak. Suka baca blog ni

ameris said...

tengok... tq

mrs kayrul said...

Kak amy..kayrul pun beli baju kat situ...best dan berbaloi tau

Nuraishah said...

Salam, nak tanya kedai tu dekat tak ngan lrt masjid jamek, atau lebih dekat ngan lrt bandaraya?

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015