Tuesday, December 31, 2013

rainbow bash party Gojes Blogger Supermom n Baby

rasanya ni entry penutup 2013. org lain dah lama buat n3 aku baru terhegeh2 nak buat tentang n3 birthday bash party rainbow ni. nasib baik esok lusa dah2014. kalu tak lagi lama aku peram kot.. ngehh ngehh ngehh

ok uols tak nak bebel panjang. party rainbow ni pada hari cuti krismas yang lepas. mmg berkoba2 aku nak gi sbb aku tau ramai blogger akan turun wehh... paling terharu Nana dari kemaman pun turun jugak. padahal rumah dia baru jek tenggelam banjir ritu. 

memang happening giler. tapi aku pegi berdua dengan rayyan jek sbb hubby ada hal. gigih gak aarr aku mencari dewan ni. sabin baik jumpa. ikut satu2 map yang uols bagi tu.

6 orang baby selamat menyambut ulangtahun ke 1 & 2. excited mak pak wehh... anak2 dah besar dah leh tambah baby lagi .. miahahaha...

tq kat tuan rumah... tahun depan turn anak sapa pulak jangan lupa jemput aku skali ok!!


birthday kek yg suoer gojes... rayyan dok ulang alik keliling kek ni jer...

makanan yang giler sedap. ada gak yg aku tak sempat makan. bz menjemah... bukan slalu leh jumpa khannn...

geng lepak aku hari berkenaan si kayrul. suka tgk dia entertain anak2 dia...

doorgift. aku dapat 6 uols. giler banyak. yaya yg tak datang pon korang bagi jugak. terharu okeh..

candy buffet. tak tau lak aku si rayyan suka mkn mashmallow tu...

si penggemar kek. berkeping2 dia abis...

tuan rumah tengah buat pop kuiz. tak sempat aku nak join. tp best sgt. ada hadiah..

hajat nak jumpa rara tercapai jugak. selfie jd blurr lak... next time kita amik gambar betul2 yer rara..

bff

aku tak tau apa yg kitorang gelak sgt ni. ...

heran gak bila masa 2 orang ni jd bff. padahal si haikal tu dah besar. masa gath kt kepong dulu pun kemain baik 2 orang ni...

9 comments:

Rizziela said...

Syoknya... birthday ramai2 yer

Lynn Huraiza said...

syoknya birthday party ada pop quiz...dapat hadiah lagi...best best...

Julia Johari said...

Meriahhh betulll.... :) sonok tgk haikal ngan rayyan kamcenggg perghhhh!

Mimy Hamid said...

tak sempat kita nak sembang panjang...sibuk ngan anak anak kita...heheh..nnt sy jemput besday jan feb datang eh

safurara said...

hahahahaha aah kak.apa benda yg kita gelak kan tu.,hahahaha

::EIDA:: said...

wahh siap ade group yek. bestnyeeeeeeeeeeeeee

Unknown said...

thanks sbb sudi dtg kak:)..maaf if ade terkurang kt mne2.hihi
rayyan mmg ku ingt smpi bile2.tetamu cilik pertama yg tgu dpn kek xsabar nk mkn kek.semua kek die nk.hihi.happy aunty ade org ske mkn kek:D

Unknown said...

kak..tq dtg..sedih x dpt jumpa yaya..dpt kirim goodiess jek

mommychaa said...

akak...tak amik gambo ngan kite pon....
sentap ah..
hihihihihi

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015