Monday, December 23, 2013

rayyan tak sihat

balik dari teluk Intan ritu LINK rayyan start batuk. pastu flu. meleleh2 hingus kuar. aku dah cuak sbb takut jangkit kat yaya. esoknya makin teruk lak dia batuk. kahak mcm banyak.
balik keje terus aku bawa gi klinik sbb tak nak melarat. sebenarnya ubat  standby tu dah ada kat umah.

bila gi cek doktor, demam pulakkk. lagi aku risau sbb rayyan ada history sawan. kahak sgt banyak doktor kata, teus buat neb.

balik umah budak tu mana ada nak dok diam, tetap aktip macam biasa berlari naik moto, bergurau.
dalam kul 11 gitu, aku dengar napas dia lain macam. macam semput. husband suh bawa gi klinik lagi skali. dah la tempahan lasagna banyak hari tu. tapi sib baik dah settle sume.

kul 12 aku gi klinik berdua dgn rayyan. yaya dah selamat dalam mimpi.
klinik medirprima 24jam. mmg aku suka sgt klinik ni. dah la dekat dgn umah. tak sampai seminit dah sampai.

terkejut doktor yg sama cek masa aku gi sblm tu. sbb napas dia mmg teruk. terus bagi neb lagi skali. lps bagi neb. dah lega....

balik umah, aku mmg nak tido terus je, dh ngantuk, penat. lebih kurang kul 2 lebih rayyan mcm gelisah. napas dia bunyi lagi. terus suami lak bawa dia gi klinik kali ke 3.

balik dari klinik lps bagi ubat sume dia x nak tido. dok main jer...
kul 5 pagi suami panggil aku utk monitor rayyan, dia lak nak tido sblm bangun balik gi keje pagi tu.
penat dan ngantuk giler aku rasa. laki aku lagi laaaa...

#doktor suggest buat operation utk buang tonsil rayyan. tp aku rasa cian plak dia kecik lagi utk buat operation. tunggu la bila tiba masa nnt.


 gud boy rayyan, bagi kerjasama bila doktor nak cek tonsil dia

sempat lagi berselfie. ni masa gi klinik petang lps balik kje.

1 comment:

Anonymous said...

Get well soon dear...

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015