Friday, December 20, 2013

tournament bowling...

cerita yang dah lama terperam baru nak publish. dah berabuk pon dalam draft. hihihi
ingat tak n3 aku citer gi makan ikan bakat kat putrajaya link SINI. sebelum tu kami laki bini gi main bowling kat alamanda. Tournament katanya...

aku yang dah hampir 10 taun tak pegang bola bowling tetiba excited mengalahkan shalin zulkipli [betul ke ejaan aku]
sekali tetiba main hancus berdebus... jadi juara longkang hahaha...
pastu berlagak abis abik bola 12 kengkonon. padahal aku layak bola 8 je.

natijahnya.. 2 hari 2 malam abis aku sakit badan. start dari leher, lengan, pinggang, peha, sampai betis belah kanan. hahhhh hambekk kooo...

eehh lupa nak cite, aku tinggalkan 2 beradik tu kat rumah pengasuhjap. sekali skala nak jugak berduaan, berjimbaan dengan suami je. tp topik sembang mesti pasal 2 beradik tu laaa.....


 gaya mesti ada walaupun asyik masuk longkang jer.... mihmihmih...

skali ni aku strike. yg lain semua fail.

tepek gambar cik suami seketol....

2 comments:

safurara said...

amboih.gaya tu yg penting tu.hehehe

::EIDA:: said...

ida tak reti lgsg main bowling. okbai! hahahhahaha

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015