Wednesday, December 11, 2013

random photo: gelagat 2 beradik bila gi makan kat kenduri kawin


skrg ni dah tak susah sangat nak bawa budak2 tu gi majlis kenduri kawin. buh aje nasi sepinggan sorang.
makan sendiri2. sepah mmg aarr sepah. tapi takleh aarr dok kat meja lawa2.

ni aku gi majlis kenduri anak jiran minggu lepas kat masjid salahuddin al ayubi kat taman melati.
takde aku nak dok dalam dewan. dok meja luar sudah...

  ada aiskerim. mmg suka sangat budak2 tu...

mmg abis diorang makan nasi. tapi lauk tak makan...

9 comments:

zurayusoff said...

mentara anak nak besar gini laaa....
esok2 diorang la yang akan jaga kita ....
aminn....

Allene said...

senang da... leh mkn sendiri... cuma penat la kalau baju kotor...

Lynn Hamzah said...

bila dapat nasi sorang sepinggan syok la diorang...hehehehe...jadi anak yang soleh dan solehah yer...

Chekgu Azrine said...

senang la cam tuh Amy..

GOLD FINGER said...

tes..next week kita jumpa..aku saja menyakat mila ckp tak jadi datang..miahahahah

izfanora said...

darwish nanti camne r kan kak.. huhu..

MizzTina said...

kemain yaya mkn eskem ye..

Mimy Hamid said...

fayel gi wedding tau nak berlari je...pastu makan tak nak ...

Cik Puan Rara said...

senang nk g kenduri cm tu.kalau princess skrg ni.kami kena makn bergilir.kalo x,habis rabak sume meja.habis 1 dewan dia jelajah.hahaha

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015