Thursday, December 5, 2013

random photo: gelagat si rayyan

selain dari otomen, saya jugak suka main masak-masak....


conpius aku, lately si rayyan ni suka naw main masak2, pastu dipaksanya kami "menikmati" makanan dan minuman yg dia "sediakan".....

6 comments:

UMIE SUE said...

sama dengan anak su.selagi kita tak minum cawan mainan dia tu.dia paksa jugak..kelakar

Chekgu Azrine said...

Xpe kot rasanya..tu menujukkan dia tgh explore somthing

Hana Soffelia said...

sama macam anak lelaki makcik, pun suka mainan gegirl. Siap pakai tudung lagi. Tapi dah besar sikit, takde dh minat.

Mimy Hamid said...

hehehe comelllll ..tgk masterchef kot

Rizziela said...

sama mcm Haziq,, beragan2masak mcm kat kedai..pastu serve kita suruh makan..x ambil dia marh plak

ctmah said...

masterchef malaysia ni..hehe!alisha tak pandai lg main masak2. habis di kecah sume barang. ada part yg hilang dah..huhu

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015