Wednesday, December 18, 2013

Jalan2 Teluk Intan, Manjung...

dekat seminggu blog menepi tanpa entry. aku sibuk skit sbb bertukar kerja. masih lagi di ssm cuma bertukar skop keje je...

untuk pengubat rindu korang yang setia kuar masuk blog ni, ni aku gi teluk intan dan majung minggu lepas.
kira jalan2 cari makan sambil gi wedding bff aku kt sana.
jenuh gak aar dok google cari tempat mkan best kat sana. dulu aku belajar kat Uitm manjung.

singgah makan di gulan rasul. dulu pemes gak kedai ni. pastu aku tengok byk lak nama kedai ni. konpius jap mana yang ori.
belasah jer...



geram tul masa makan kat sini ada pulak jual menan. pastu anak aku dah tak nak makan dok main menan. lebur duit beli menan. sib baik rm4 je. abis dalam pinggan yaya pon dia nak pancing...

sudahnya yaya yang beria2 makan...rayyan lansung tak sentuh nasi...

ni pulak bfast kat hotel RItz Garden, Manjung. budak2 tu bangun j e terus aku heret gi bfast. tak payah mandi. kang comot kena mandi lagi....

5 comments:

Chekgu Azrine said...

Bestnya..

MisZ FyZa said...

Akak lu kat uitm manjung ye? Sy kat uitm seri iskandar,xsempat kat manjung..akak amek course ape ye?

Cik Puan Rara said...

lah akk keje kat ssm ke.dulu makcik sy keje sana.

ameris said...

fiza, dip. secretary

eyriqazz said...

Ni vacation...

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015