Friday, November 1, 2013

Bila Yaya semakin membesar..

rasa cam sekejapan je masa berlalu, dah masuk penghujung tahun. dan yaya pun dah nak masuk 2 tahun. tak sangkan sungguh anak dara tu sorang dah semakin membesar dan tanpa aku sedar jugak ciri2 kewanitaan. suka nak cantik suka nak melawa. dah pandai pilih2 baju yg nak pakai.

bukti yaya dah membesar dan suka melawa, banyak gak la mekap aku yg jahanam.[alasan-salahkan anak padahal aku yg tak kemas betol] anak ooiii... belum tiba masanya sayang... muka yaya dah comel tanpa perlu mekap2 pon... kalu ummi mcm muka yaya pon tak hingin nak mekap2 semua nih. tp dah kertu kena la cover2 skit kat muka ni ppfftttt.

nasib baik la mekap aku bukan cam belum kawen dulu. kalu dulu seketol lipstik MAC aku pun cecah RM100++. mau meroyan kalu dah terpenyet cam ni. nasib baik sejak ada anak ni lipstik aku cap murah2 ajo SILKYGIRL.

blusher, eyeshadow, lipstik, bedak... semua dia kerjakan.
tergezut aku okeh. sib baek dia tak calit2 kat muka dia.....

ni la hasilnya bila dia korek2 dgn kuku dia...

11 comments:

e k i n ♥ y u s r i said...

hhehehe
habis

cik hani said...

habis...yaya mintak maknya belikan yang baru la tu

NurWanZ Abd Halim said...

Udah namanye anak pempuan, macam tu la kan...ish ish ish yaya yaya...

MizzTina said...

hehehe...gud job yaya..

aznor ibrahim said...

silkygirl pon pedih jugak hati tgk dikoreknye..hehe

Mila Ahmad said...

yaya, nak melawa mcm umminya jugak hihi

ctmah said...

haha!nasib baik la saya tak suke bersolek kak..kekeke

Allene said...

saya menangis.... >_<... (tgk make up jadi cmtu...)
bgus la yaya ni... da besor nnt mesti pandai melawa

Mimy Hamid said...

nak baby girl...tak kisah la kacau mekap pun..hehe

Chekgu Azrine said...

tak payah anak perempuan amy..anak lelaki pun kalau jumpa main jugak..hahaha..bukan dia reti kan??

BUNDA a.k.a KN said...

assalam, salam ukhuwah dari bunda...biasalah tu budak2...tandanya dia kreatif nanti tu...

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015