Friday, November 15, 2013

DECO: before & after

curtain ni aku beli kat KAMDAR. dah hampir setahun ko!!! minggu lepas baru terpasang kat pintu nak ke kitchen.punya lama aku peram.rod curtain tu beli kat ikea, pon peram jugak. kena tunggu incik suami la utk drill dinding tu. kalu aku reti dah lama aku drill.

lepas gantung curtain nampak sopan skit pintu dapur tu......ngeh..ngeh...

 BEFORE

AFTER
walaupun ring bulat tu tak cukup, aku tetap nak gantung gak. nampaknya kena gi ikea la ni beli ring tu. tambah 4 lagi baru elok skit aku rasa....

9 comments:

cik hani said...

comel je tergantung kat situ..

Ayu Rashid said...

Punnnnnn sedang menunggu suami drill. Huh tensen. Kalau boleh drill sendiri dah buat lama dah huhuuu.

Nti dah cukup ring tu lagi lawa :)

PinKy MoMMa said...

ikeaaaa..i sukaaa....mcm nak pergi jer kan hehehe..jom jom makan meatball skli..eh tapi amy pandai masak..huhuhu gi shopping jer jom ;)

Mimy Hamid said...

rumah sy ada ruang ni...sy pasang tirai ikea

mrs kayrul said...

cantik..

mynameismy said...

kak amy.. dah abes raya baru nak gantung ye.. :P

Chekgu Azrine said...

berseri la sikit ek..hehehe

Ibnuismaini Ismail said...

ini sempena nak masuk tahun 2014 ke. mcm awal sangat. hihih.

GOLD FINGER said...

tess..mung nk krismas ker ni..rayo lambt lagi..hehe

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015