Tuesday, November 12, 2013

Cerita Ahad.. konon nk gi Daiso tapi...

ahad lepas aku gi Jusco AU bawa budak2 ni main. mmg takde nak soping pon cuma ingat nak gi Daiso je kebetulan tempat budak2 tu main sbleh Daiso je ko. ni bukan Kidzoona tu. dah petang sgt mmg tak aarr nak gi kidzoona bagai. sblh Daiso tu kan cam ada indoor playground.

tapi yang mak incik nak citer ni mak incik hanya mampu tengok jer dari luar Daiso tu. huhuhu... nangess sobs..sobs..sobs...

masuk kejap semata2 nak tukar duit nak sumbat dalam musical car utk budak2 tu. budak2 mmg tak tinggal. kalu sorang je monitor. kena 2 orang monitor!!! kalu sorang jek monitor, sorang lari sana, sorang lari sini mmg xleh wooo...

aku takut bila apa2 jadi bila diluar pandangan. teringat kat fb ada sapa ntah penah post anak kena pukau ikut ntah sapa2. budak itu ikut je org tu sbb ingat org tu mak dia....seram.

 sengih je laa sbb dapat naik gajah tu..
 yaya pulak berlari ke hulu hilir. mcm bebas sgt. dah 2 hari tak kuar memana..... sampai kasut pun tercabut.
 ok. ni je yang mampu. aku snap je Daiso dari luar... ni bahagian belakang Daiso tu.

kengkonon banyak betull target kat Daiso tu. skali tengok dari luar jek.. huhuhu

8 comments:

Chekgu Azrine said...

Blm pnh dpt rezki melawat daiso ni haihh

ameris said...

rine, kalu nk gi daiso roger ok.

MizzTina said...

amboi ligatnya nengok yaya tu..

♥ ROS ♥ said...

Cian mama... Ros klu pegi, asben duk dgn anak jekat luar... Hehheh :)

Mimy Hamid said...

hehe tengok dari luar je...takpe ada hari lain lagi..daiso situ bertangga tak sesuai bawa budak...renyah sikit...

Umi Qi said...

ju selalu gi daiso au tuh kak...tp bila tanya org jaga daiso tuh asek2lah barang habis...nyampah tau...yaya and rayyan putih cm mama papa dia...haishhh cmner esok diorg besar ye...ramai peminat lah nanti hehhe

cik hani said...

tak pernah g sana lagi...mesti terjah nanti..

Cik Puan Rara said...

lah knp akk xmasuk.sy mst masuk.best gila.

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015