Friday, August 12, 2011

Rayyan Di Bulan Puasa

oohh.. lama betul tak apdet pasal rayyan. skrg dia dh nak masuk 7 bulan lagi 2 ari. huhh.. mmg menguji kesabaran aku la bulan puasa ni. dia dh aktif sangat2 kalu dlm keta, jap nk duduk, jap nk berdiri, jap nak pusing sini pastu nk kt tingkap plak. penah beberapa kali tertendang gear N masa tgh dlm keta.


pastu mlm tadi plak buat aku lemah jantung. adoiii... sampai terbatal solat aku masa tu tgh solat berjemaah dgn hubby. biasanya ok je aku kepung dia dgn bantal sekeliling katil. tapiiii smlm dia dh bole tendang bantal tu sampai jatuh. masa tu dh rakaat ke3. pastu kan pelan2 dia mengesot sikit2.aku yg tgh solat ni dh tak kusyuk. mata asik tgk dia jerrr... eeiiiii anak nie...


bila dh tahiyyat akhir tu aku dh tak leh tahan, terus sambut dia sbb separuh badan dia dh kat luar katil. so kena la solat skali lg... huhuhu.... picture kat bawah ni yg snap smlm la lepas kami solat.pinjam kopiah ayah jap

ni baru kopiah rayyan ada nama lagi. dh basi kopiah rayyan utk raya nnt.


aku tgh amik gambar dia plak tarik tali camera.. main tarik tali dgn aku laaa


mmg hobi dia geget2 benda.. ni bahaya nakk ooiittt



hahhh baru pandang kamera...


budak bertuahh nie buat umie kecut perut tau.. kalu jatuh cane...cane...


1 comment:

Lia said...

chumel rayyan.. tulah kan baby klu sebaya dgn rayyan mmg aktif waktu umur mcm ni.. hehe..

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015