Monday, August 22, 2011

Seharian di Mid Valley...

sabtu lepas aku & incit hubby seharian di MidValley. kali ni bawa rayyan sekali secara pasrah. sbb takut dia buat konsert kat sana.sbb mula2 mmg berlah bagi nak bawa...x nak...nak bawa... xnak... last2 bawa jugak dia sbb cian plak nak tinggal kan dia kat umah acik.
amat mengejutkan kami laki bini Rayyan the very very vey behave. mmg berjurus sgt2. tak nanges, tak meragam, takde buat peel pelik2 yg menguji kesabaran aku. syukurrrr sgt2. oleh tu, aku bole shopping dengan relax. mmg rayyan nk bagi can kat ummi dia shopping nie.... ngehh..ngehh..
aku dengan hubby gilir2 tolak dia dlm stroller.sbbnya berat jugak nk bawa brg dh yg beli tu wooo...shopping mmg terapi minda buat aku bole?? cayang sgt2 kat Rayyan sbb bg peluang kat Ummi nak shopping. rasa mcm nak lompat bintang sepuloh kali. hahahahaaaa
masa kat area toys Transformers favourite hubby nih ada la 2 ekor robot bumble bee dgn Optimus Prime kat situ, Rayyan pun apa lg bergambar laa. cehhh mcm la dia reti lg. sebenarnya incit hubby aku yg teruja, tp bia aku nak snap gambar dia dgn robot tu xnak plak, so anak la yg jd mangsa. segan katanya sbb budak2 je yg bergambar dgn robot2 tu. yg pakai topi tu aku tak tau constume katun hape.



budak2 mmg teruja la nak amik gambar dgn robot2 tu. rayyan plak relek je dlm stroller tu. dia bukan reti hape pn lagi... belon metro jaya dapat free.




budak yg cool sgt. nnt ummi bg hadiah ok.







hasil tangkapan di Metro jaya. 2 paper bag dh masuk keta. nak balik dh ni, dh kul 5 lebih. kuar kul 11 pagi lg. kalu x sempat beli aje utk berbuka nnt.



ceria weh budak nih.




walaupun ngantuk tp tetap maintain macho budak tecit nie...

No comments:

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015