Wednesday, September 14, 2011

Part 2: Aidilfitri

sebelum tamat syawal baik aku cepat2 upload gambar raya part 2 kt umah mertua aku. tapi kan semua gambar2 ni dah tunggang langgang. sepatutnya gambar paling bawah dok atas skali. aku dah tersilap daaaa... ok aku citer ikut gambar lah yer. pada raya ke-4(jumaat) ada buat tahlil untuk my FIL pastu ada la bbq skit2.tak jemput org lain pun, family jek. seperti biasa bila kat umah MIL aku jadi malu2 arnab nak snap2 gambar jadi aku pas ke camera kat incit hubby. my MIL, cik za & salahudin menikmati mknan atas tangga je. yg nampak tangan je kat atas tu aku laaa... sbb malu2 arnab
suasana sekitar bbq tu sedikit gegar sbb cameraman xcited nak makan jek. yg berkain pelikat tu my BIL kot, safuan.




tukang bakar abg Dan dengan sapa ntah... tak clear.


ni plak ptg raya pertama. yg berbaju merah pegang rayyan tu kazen suami aku. dia mmg peminat tegar the red warrior. still single n available. dia nie teacher ok.




ayah pi dan cik ha sekeluarga.

note: gambar kurang berkualiti laaa. mmg malu2 arnab nk snap gambar.


No comments:

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015