Wednesday, September 28, 2011

open house opis plak...

rasanya ni entry last ttg open house. ari ni last syawal rasanya. majlis ni sebenarnya skali dengan majlis perpisahan opismate aku yg akan bertukar ke cawangan Melaka. kira mcm 2 dalam 1 gitu. tak nak citer banyak2 layan jer gambar kat bawah...

banyak giler makanan. ada laksa,pulut kuning, rendang,nasi himpit, lontong, bihun,lemang.kari,kuih-muih. kak fida nak makan laksa tu.

main course nasi beriani yg mmg mabeles... kak siti fatimah ni merangkap tuan rumah...sbb terlalu kenyang aku x mkn pn nasi beriani ni, tapau mkn kat umah je.

pelbagai jenis desert. alamak..sapa punya mangkuk laksa plak letak situ...

desert lagi. sedap gile puding Aril. aku tambah 3 kali. buruk betul aku makan...

semua kawan2 khusyuk mendengar pengerusi majlis berucap.

yg diraikan cc mendapat cenderamata. tahu tak dia mcm nak nangis. sedey wooo... brapa belas tahun ntah dia kat HQ nie.

sila2 makan.
merpati 2 sejoli. ct & zul

gambar aku posing mesti la ada....

nak jugak bergambar dgn cc. muka aku yg bolat mcm ubi kentang.

3 comments:

♥ Elin ♥ said...

mana ad bulat lah...kan comel tuh.

ameris said...

elin, bulat jugak laaa...

Anonymous said...

selamat menyambut kelahiran cahayamata yang kedua.tahniah..drp cc

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015