Wednesday, April 4, 2012

Kakiku dah sembab

gambar google


Baru aku perasan nape la sandal yg aku biasa pakai tetiba ketat, pastu kt blkg dh terlebih kaki dari yg sepatutnya.ooshh... kaki aku dh mula sembab & bengkak. sebenarnya ni fenomena biasa bg org mengandung bila dh hujung2 due nie.

mmg terasa penat sgt bila berjalan skrg. even nk jln gi toilet pun terasa sakit. ngilu2 je...
sabar.. sabar... Allah nak bagi pahala. itulah yg selalu cik suami ckp kalu aku mengadu sakit kat dia.

perot lak makin membesar & baby makin aktif kt dlm tu. kdg2 boleh terkejut aku bila dia buat aksi akrobat. berombak2 perut jadinya. alahai baby girl nie nk lawan dgn abang yer....

aku berdoa semuanya berjalan lancar mcm nk bersalinkan rayyan dulu.

5 comments:

GOLD FINGER said...

boy n girl lain2 ragamnya tess

ameris said...

GF; yer ke tes, rasanya masa rayyan dulu xdenya camni.

kali ni mmg menguji kesabaran aku betol...

fahmie firas said...

Nice Blog,
Jemput ke blog saye dan tinggalkan komen,
Im a newbie, mintak tunjuk ajar 
fahmieaustin.blogspot.cam

ameris said...

thanks fahmie firas

mizzkechique said...

salam.. akak dh selamat bersalin ker? lama xdgr khabar...

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015