Monday, June 27, 2011

KeLuArGa DaRi LuNdAnG DaTaNg

ari jumaat lps kuarga aku dari kb datang.biasala lepak umah aku dulu pastu baru gi umah adik aku kat ampang. mlm jumaat tu semua berkumpul umah aku laa.. aku yg baru balik keje bersilat kat dapur masak simple utk mkn mlm. sbnrmya x plan pun nk mkn mlm kat umah aku. su menu simple2 je laa, gambar lupa nak snap daaa... busy dgn rayyan lagi, masak lagi. aku just masak tomyam campak, ayam goreng wajib utk kanak2 rebina, ikan masak kicap(jang masak, aku bz dgn rayyan kat atas nyusu dan solat) telur masin.semua licinnnnnn.....

riuh rendah kat hall, ada 3 babies.

susah tol nak snap 3 olang budak kicik nie



ada jer yg x jadi...

alamakkk... aqif plak terbeliak...


haaa... baru ok skit. tp haziq plak mcm nk nangis.beza diorang 3 bulan jek. tp rayyan lain tahun sbb kuar bulan 1.kira paling muda la 3 stooges nie.


ainun & umai ni nak enterprem sokmo...


budak yg noty aisya & haziq


gambar aku di snap oleh ainun

ainun jugak yg snap sampai potong kepala abah.



jan ni suka sgt layan rayyan... dia tgh main apa tu ekk??


No comments:

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015