Wednesday, June 22, 2011

MkN MaLaM KaMi AhAd LePaS

ahad malam tu aku just masak simple2 sbb ptg tu dh gi mkn kenduri kat umah opismate aku kat selayang. biasanya mlm jarang masak yg heavy.setakat nk isi perot kan.lagi pun kitorang suami isteri dlm proses diet. iye ke??? menunya ialah daging masak blackpepper+brokoli dan ayam goreng. cukup utk kami berdua. si rayyan aku dh sumbat perot dia sblm tu lg. lg pun dia mana bleh mkn apa yg kami mkn nie.




eehh cmner plak menan dia bleh ada atas meja nie.







semasa aku tgh menghidang dia tgh khusyuk menonton berita. kehkehkeh... ni la kegiatan dia tetiap mlm. jadi aku bleh masakkk lalalalala.bila mood dia ok takde la melalak. dok situ diam2, jap lg umie nak melantak. lambat plak incik hubby nie balik masjid,perotku dh lapar...









No comments:

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015