Monday, September 19, 2011

Bermalas- Malasan cuti 3 ari..


minggu lepas kan cuti 3 ari, jumaat, sabtu, ahad. sepanjang 3 ari cuti tu kebanyakannya aku lepas kat rumah je bersama suami & anak. tapi takde ke maknanya bermalas-malasan. banyak betul keje umah yg nak dibuat.aku buat skit2 dengan dibantu oleh incit suami ku. jumaat tu aku x masak pn sbb ada open haus kat umah adik aku kat ampang. tp asar baru bleh sampai umah dia sbb si tecit tu tido plak.lapar gile rasa.

Sabtu plak aku masak lebih skit sbb ada jemput adik aku & pengasuh rayyan datang umah. aku masak nasi beriani udang, dalca, ayam goreng rempah, sambal belacan+ bubur jagung. mmg x amik gambar sbb rasa xde mood langsung nk amik gambar. cabaran jugak time nk masak sbb si tecit tu sibuk nak tolong aku jugak kat dapur. grrrrr.......

ahad pun lepak umah jugak sambil sambung buat keje umah yg tak abis2. respek giler kat suri rumah yg tak reti penat menguruskan umah. aku pn kadang2 surender.

No comments:

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015