Tuesday, September 13, 2011

Rayyan Tercekik Mata...

ni citer ttg ahad lepas. nampak tak walker dia dh buta sebelah mata?? mata tu la yg dia makan.

ish..ish..ish... tak tau mcmana dia boleh amik biji mata tu masukkan kan dlm mulut dia. mula2 aku tgk dia asyik nak termuntah jer... apsal plak budak nie. masa aku bagi dia ubat td mcm ok je.(rayyan masih lg batuk&selsema). takkan sbb ubat tu kot dia asyik nak muntah. aku pun cek mulut dia skali lagi. skali tgk stiker mata tu terlekat kat lelangit dia. adoiii... cepat2 aku korek keluar mata tu. xleh bayangkan kalu stiker tu terkelat kat kerongkong dia. pengsann ummi anakk weiii... dah tinggal sebelah mata.
lps snap gambar ni aku dah butakan mata walker tu. semua benda dia nk sumbat dlm mulut.




No comments:

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015