Tuesday, June 19, 2012

zara warded

 assalamualaikum;
ni citer ttg zara lagi yang blm baik batuk.jumaat lepas bila nampak zara makin teruk, aku sms hubby utk bawa zara ke hospital. hari jumaat tu aku mmg selekeh giler kat rumah.jaga zara yang tak sihat, aku dh mcm bibik indon jek. makan pun tak sempat.berbaju tido smpai tghari. mana taknya.. baru nk masuk toilet zara dh nangis.last skali aku biarkan jer umah berselerak, bilik x berkemas. 100% masa aku utk zara je.

petang tu aku mandikan zara awal skit sbb hubby kata dia balik je terus gi hosp. aku ss gi terusuh dia tapaukan nasi goreng, lapar giler x makan wehh.. lps hubby balik,aku bersiap lebih kurang, sempat makan nasi grg skit pastu trus zassss gi putra medical centre. lps dr marina pakar kanak2 cek, terus srh buat xray takut ada jangkitan kuman kt paru2 sbb bunyi batuk & kahak dia dh kronik sgt. pastu terus warded.

 tgh ready utk xray

1st day-zara repeat buat neb & suction setiap 2 jam skali. dh mcm zoro anak ummi.

 terlentang kt katil hospital

 kt hospital dh belajar utk meniarap

dh ready utk discharge

setelah 3mlm 4 hari zara dh beransur pulih. batuk dh kurang kahak tiada.dr marina kata dh boleh discharge. hepi sgt rasa, bosan woo dok hosp lelama. tima kasih byk2 kt doktor marina & misi kat putra medical centre.


#menaip sambil breastfeed kt zara

8 comments:

Qhaifa Nur said...

bila tengok baby masuk wad hati sebak sangat..ciannya zara...

alhamdulillah zara dah sihat...

ameris said...

qhaifa nur;
tu laa... bila dia batuk spi x kuar suara cian sgt.

GOLD FINGER said...

Tes..zara bf u ker?..u byk minum ais ni..

MizzTina said...

cian zara.. mcm mana dia skang kak?

InaAchik said...

kesian zara... :(

mshazadoes said...

moga zara cepat sembuh iyer..cepat membesar..

ameris said...

gf; zara mmg bfeed. apa kena mengena dg ais?

ameris said...

mk, alhadulillah ok

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015