Monday, August 13, 2012

Hari Sabtu 11/8/12

 
 Assalamualaikum.. sedar tak sedar rupa2nya kita semua dah berada di fasa akhir Ramadhan. Minggu akhir sebelum balik beraya minggu depan.sekejap je masa berlalu. dan minggu tu juga adalah minggu akhir utk shopping bagi yg bekerja. bg yg tak bekerja, surirumah, kerja sendiri bila-bila masa pn leh gi shopping. masa tu jugak lah aku & cik somi amik peluang utk beli apa2 yg patut utk dibawa balik kampung nnt kampung la sgt.

cik somi lak nak jugak bagi napas baru kt si keta ni.utk raya lah katakan. haiissshhh... aku benornya x suka si keta mekap2 letak lipstik eyeshadow spoiler & skirting. tp sib baek ni je minat dia kalu dia minat menda laen haru biru nnt.


  isshhh.. x suke keta dipakaikan skirt laaa.

 tgh ukur nk pakaikan spoiler. sib baek yg kecik jek kalu yg besar gedabak mcm kapal terbang tu maunya aku cabut nnt. kalu betul2 leh terbang takpe gak. huduss tau pakai benda alah tu. dah makan masa 2 jam lebih kat kedai keta ni, maknanya dh sikit lah masa utk soping nnt. huhuhu...


pastu straight ke mid valley. mmg tiap kali raya aku slalu gi sini ngn somi. semua bawah satu bumbung je.kalu nk cari tudung/ brooch baru gi masjid india. misi mencari baju sedondon utk pagi raya nnt. haisshhh.. mana leh tnjuk dulu, nnt basi laa... tak pun nnt ada yg beli sama dgn aku. hahaha... perasan plak. ntah sapa nk beli baju murah mcm aku tuh.. tak kisah lah janji sedondon 4 beranak...
anak2 aku tinggalkan ngn acik. mana leh bawak!! kan penat aku main kejar2 dgn rayyan dlm mall nie.

2 comments:

MizzTina said...

berseri la kete..hehe

ameris said...

haissshhh...MK kalu ada bumper tinggi skit dahh kena sengetkan keta...

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015