Wednesday, November 20, 2013

Bila suami outstation...

aku kan bila suami outstation [OS] je mula la nak stress, patah bahu, patah kaki sebab kena handle budak2 tu sorang2. bukan senang okeh..bukan senang...

dan2 tu gak aku rasa tak nak gi keje, nak mc, dan jugak nak BENTI KEJE..

start dari pagi aku nak keje, tetiba terbangun salah sorang, dah tentu pas tu yg sorang lagi pon bangun. aku dalam bilik air dah rasa tak basah nak mandi.

kalu dia ok tak nangis takpe... ni buatnya menangis, dok ketuk2 pintu bilik air. stress okeh.

tu belum lagi part nak hangkut diorang naik keta antar umah pengasuh.-kalu tak gaduh, berebut handphone, si yaya pulak mesti nak lompat dok atas riba aku yg tengah drive ni.
 dah la jalan pepagi byk keta. semua org berkejar2... sangat mencabar!!

mcm2 cara aku buat nak cool kan 2 beradik tu.- menyanyi, menari dalam keta perkara biasa...
berpeluh2 aku okeh... ppffttt..

sudahnya bila suami OS ke penang 3 hari lepas. aku pon hangkut baju aku skali tido umah pengasuh!! bawa baju siap2 utk aku ke opis.

1 malam je aku tido umah pengasuh, malam ke2 aku balik rumah bawa balik rayyan sorang jek. yaya tinggal sana..

8 comments:

zurayusoff said...

hehehe....siannya
nak tergelak pun ada
kelakar lak si yaya kena tinggal
tu la ngaco lagi mama nya nak bawak kete pun payah
tak memasal kena tinggal

Rizziela said...

selalu kalau saya hangkut semua tidu rumah mil .. hihi..seram nak dok umah sorang2

Unknown said...

alahaiii sama la dgn umi...slalu gak kena camtu...terpaksa la bertukar jd super umi hehehe

Aznor Ibrahim said...

keh3..sampai kena tido umah pengasuh kak..sabo je la :)

Unknown said...

huhuhu smpai tido umah pengasuh sian kak amy hehe.
sabar ye... :)

::EIDA:: said...

huwaaa ida pon tak suka bile hubby pergi OS. tido sorang2 tak bestttt.. hihihi

Mimy Hamid said...

macam comel je cite...sbb gelagar rayyan n yaya..bertabah ye amy

mrs kayrul said...

mencabar betul..mujur la pengasuh x kisah nak tido sana

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015