Thursday, November 14, 2013

GIVEAWAY by Ekin Jamal

nak jugak aku join giveaway by ekin jamal http://queen-of-colors.blogspot.com/. sblm ni dok kuar masuk blog ekin je dok tgk org oder kuffi. harap2 sempat aarr ari ni last day. huhuhu
jeles tgk Umi Qi menang, Rara menang, aku pon nak jugak. kalu ada rezeki Insyaallah....



ni gambar yang aku pertaruhkan. gambar ni ada dlm n3 sblm ni masa aku bercuti singkat kat Batu Pahat ritu.
kalu ada rezeki Insyaalah bole menang...


"anak ibarat sehelai kain putih, kita lah yang mencorakkannya nak buat batik, color block, colorful dan sebagainya..."

2 comments:

Julia Johari said...

Saya vote kali ini akak ameris menang...sebab tema awal muharram ajar anak solat...terbaikkkk! Ju tema deepavali kikikikiki

Unknown said...

gud luckkk kak ;) lin x dek gambar tu sbb x join...uwaaa

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015