Monday, March 9, 2015

my bisness my lasagna...

alhamdulillah atas rezeki yang tak putus-putus saya terima.
walau pun tak banyak tp tak menang tangan jugak saya...
sebab saya saya masih bekerja dan tempahan yg boleh saya terima jugak terhad.
segalanya saya buat seorang sementara suami tengok2kan anak dan tolong saya mengemas...

rutin harian kerja2 rumah jugak kena saya uruskan. 
jadi untuk kawan2 yang nak oder lebih baik order awal
 untuk mengelakkan order anda saya tolak.
saya hanya menerima 2-3 order untuk weekday dan 5-6 oder untuk weekend..
sebabnya saya tak nak amik oder dalam keadaan saya kelam kabut nak siapkan banyak order,
bila dah penat saya takut hasilnya tidak memuaskan hati saya dan anda semua...

terima kasih untuk sahabat2 maya, silent reader blog saya...
first time oder terus 6 dulang. bank in full payment.
terima kasih lagi skali Muna, Amira dan Hani dan lain2..

Untuk pengetahuan, saya hanya proceed order selepas
 separuh harga order saya  terima.
sebabnya tak nak pisang berbuah berkali2 (mmg banyak pun) 
kes order pastu senyap,
kesian saya dengan bawa anak lagi nak gi hantar tp customer senyap tak datang2, 
call pun tak angkat.

nak siapkan satu2 order bukan 10-20 minit.  
yang mana saya jugak perlu prepare bahan, nak masak lg, bakar lagi...

saya bukan masak mee goreng sekali masak boleh 3-4 bungkus goreng dalam kuali.
saya buat satu demi satu order.dah siap sedulang,
 baru buat dulang lain.
sebab saya tak nak rasa dia "lari".
contohnya: awk makan mee goreng yg order sepinggan2 tu 
tak sama dengan mee goreng dah dh goreng siap sekuali. 
ehh.. faham tak maksud saya... 


 

 untuk order whatsapp saya di 017-3213039

1 comment:

arysha_fayyadh said...

Assalam sis,
selamat maju jaya naaaaaaaaaaa

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015