Monday, July 27, 2015

entry pertama syawal: beraya di rumah bff SSM di Terengganu

orang lain entry pertama raya buh gambar dgn family pakai baju dondon2. 
saya lak entry raya agak caca marba sbb gambar masih lagi bertapa dalam dslr. 
 tunggu lah bila dah transfer nnt gigih update blog. ngeeee..

ni citer masa dah otw nak balik KL.
 kitorang lalu ikut terengganu saja tukar2 angin nak ikut LPT2 yang baru buka tu...

dah masuk setiu cuba call bff Gee.
 terkejut beruk dia siap kata aku belawok nak singgah rumah dia. 
hahhh gee, ni betul2 aku singgah umoh mung.
 janji dari setahun ke setahun nak gi terengganu. huhuhu

kebetulan pulak Gee buat open house hari tu.
 mmg langkah kanan saya dan keluarga dapat makan mee jawa yg sedap.
 anak2 siap bertambah berkali2 wpun pedas2 skit.

tq Gee, hidang makanan yg sedap utk saya sekeluarga.. 
ehh puding laici pun sedap tau.. 


giler cantik rumah Gee, lupa lak nak snap. berangin2 sbb dekat dengan laut...

 
 nampak ketara badan saya yg berisi. dengan dagu berlapis2..
blurr pulak gambar nie..

 rumah Gee banyak menan, dia umpan lak anak2 saya dengan menan dan citer ultraman 
dah jenuh lak nak ngajak budak2 tu balik. abis bersepah umah mung Gee...

giler sedap mee jawa ni... sampai segan nak bertambah lagi..

2 comments:

Chekgu Azrine said...

Bestnya raya rumah kwn lama kan?

diary_ciknaa said...

dah lama tak makan mee jawa..lupa dah rasanya cemana..update cepat gambo raya family akak tau..hihi

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015