Wednesday, July 15, 2015

selamat hari raya dari amerislovely sekeluarga..

dikesempatan yang ada saya dan keluarga ingin mengucapkan selamat hari raya kepada semua pembaca blog amerislovely. segala sokongan uols sangat saya hargai...

ampun dan maaf di pinta andai ada terkasar, terguris, tersentap secara sengaja atau tak sengaja.. sebagai manusia saya juga tidak lari dari melakukan kesilapan, kekhilafan...

Semoga madrasah Ramadhan yang bakal berakhir esok InshaaAllah, 
menjadikan kita insan yang  lebih baik untuk masa mendatang.
 semoga ini bukan Ramadhan terakhir buat kita....

saya dan keluarga akan balik kampung ke Kota Bharu esok 16/7/2015. 
doakan perjalanan kami sekeluarga selamat yer.
 harap takde jem berbelas jam mcm tahun lepas.




selit seketul gambar 2 beradik ni yg tak puas2 menerai baju raya... tahun ni dah pandai tanya bila nak balik kampung, nak pakai baju raya... besar sangat dah

2 comments:

Han Hanni said...

selamat hari raya maaf zahir batin

diary_ciknaa said...

selamat hari raya kak..saya balik petang ni..rabu..hihi

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015