Monday, May 23, 2011

BaLiK KaMpUnG- PaRt 2

sepanjang balik KB aku xde gi mana2 pn memandangkan keadaan cuaca yg panas sgt. rimas nak usung baby weh, takut nnt dia buat konsert kat mana2. hajat nak gi pasar siti khatijah pn x kesampaian. ingat bleh mkn laksam dan nasi ayam grg kat pasar tu mmg best nasik, pjg Q kalu nak beli nasik. murah pn murah RM3.50 je ayamm besauu tauuu... citer je kat sini sbb hajat nk mkn x dapat. lg pun balik kg kali ni rasa sekejap jer. kesimpulannya lepak umah hubby, lepak umah aku. lepak umah hubby lepak...lepak umah aku.... gilir2 laa... kat umah hubby segan skit nk snap gambar byk2, so byk gambar kat umah aku je laaa...


ni kat umah incik hubby a.k.a. mertua kesayangan aku. yg dukung rayyan tu shuhada sepupu incik hubby. dia ni still available ok. cikgu lg tauu... rayyan ni bukan tgh nangis ok dia ni suka sgt gosok2 muka.
hahhh... baru ok nak bergambar dgn kak shuhada, tp x senyum lah plak kak shuhada plak yg senyum lebar.




isap jari je budang sorang nie. ni kat tesco nak beli susu si tecit nie. kat tempat ekon bleh la bawa budak tecit ni, kalu nak bawa gi pasar siti khatijah yaa ampunnnn... mmg dia akan buat konsert sbb rimas dan panass.


cer teka mana satu susu si rayyan nie....



taraaaa..... NAN HA 1. mmg susah skit nk cari susu dia.




ni plak kat umah aku. mmg ramai yg layann budak tecit ni tp dia plak rimas bila semua dok gomol2 dia...




jln2 tesco lagi. kali gi gi dgn ma & ainun a.k.a. mkcik rayyan yg bongsu. aku paksa dia ikut sbb dia bleh jd maid ekekek...





dh x bleh dok diam rayyan nie. aku letak dia dlm tmpat baby ni pn nak bangun jer. ishhh... xleh aku nak concentrate shopping laaa...



apa benda aku nak cari nih...



budak yg sentiasa cool jer....




ni pic kat umah aku plak. si aisya mmg suka cium2 rayyan nie. nakal skit aisya nie.




ni plak sepupu rayyan beza diorang 3 bln jer tp berat lebih kurang sama.... Aqif nama sepupu rayyan ni.



hahhh... dua dua terbeliakk...



si aisya tgh nyakat adik dia...


nak jugak suruh snap gambar dia.



dh nak balik umah mertua. esoknya balik kl salam2 sblm balik sbb dh x balik umah aku lg...



aisya lagi....



semua berebut nk dukung rayyan. yg baju pink tu mama aisya



apa benda laa abah dgn incik hubby tgh diskas tu...


























No comments:

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015