Tuesday, October 9, 2012

Punca aku "bergaduh" denga Rayyan

assalamualaikum...
weekend lepas aku mmg hangin sangat dengan anak bujang sorang nie. bayangkan sampai aku gi keje semalam(isnin) sakit2  badan, lenguh, dan mcm2 lah. mungkin jugak sebab stress kot. haisshhh.. baru sorang, bila adik dia dh umor cam rayyan xtau la cmner keadaan aku. jadi gorilla & tarzan la agaknya...
somi plak masa ni dok tgk je gelagat aku jd tarzan kat rayyan. gambar ni aku snap semalam guna hp. senyap2 aku perati je dia.

macamana aku tak terjerit2, dah lah kosi tu ringan pastu senang plak terbalik kalu silap skit, mesti dh tergolek. eeiiii.. gerammmmm.

2. skrg aku tengok kecenderungan dia plak suka main masak2. abis sudu mangkuk, pinggan dia wak main. nakkk ooiit, awk tu lelaki... apa kes plak nak main masak2 nie.

3.suka bebenor main microwave. pinggan, sudu, bear, fridge magnet, span basuh pinggan abis dia sumbat dlm microwave. pastu cuba tekan2.(sbb dia selalu dok perati aku guna microwave tu nak panaskan makanan).

 tengok lah tue. maunya aku tak jd gorilla.

cubaan untuk letak span basuh pinggan dlm microwave.

UPDATE: part paling tacing, lps aku jd tarzan, marah2 rayyan, dia plak sob sob huhuhu nages, pastu dia datang kat aku ciummm2 pipi aku berkali2 salam2. minta maap kononnya. pastu dia nakal balik. huhuhu anak Ummi....


oohh... budak kecik zara dah mula mkn solid food.

3 comments:

MizzTina said...

bahaya la kak.. kusi tu mmg ringan.. silap sikit leh tersungkur tu.. pttla akak jd tarzan.. akak sy dl jd tarzan pas anak dia jatuh terhempap tv sbb dia panjat rak tv.. haihhh,anak..anak..

ameris said...

MK, sbb tu laaa akak jd tarzan.
smpai penat x ilang...

GOLD FINGER said...

tes..isyraf pun cam tu..suka kedapur..yg melin plk suka ikut bapak dia basuh keta..main badminton..swimming..ahahahah...

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015