Thursday, October 4, 2012


Semalam kecoh jap kat opis aku bila Nasha Aziz datang. apa lagi semua dok bergambar si Nasha. aku pun tak ketinggalan laaa... mmg ramah dan tak sombong tau Nasha ni. muka pun gebu  comel je.


nampak sangat yang aku ni ketot bila dia bergambar dgn aku kena posing cenggitu.
eehh muka aku bolatnya..

6 comments:

MizzTina said...

dua² comel.. sy pun suke nasha aziz tu.. cntik!!

Qhaifa Nur said...

suka juga dgn nasha aziz hi...comel
seronokkan dpt bergambar dgn artis.....

baby lydia said...

msti cntik nasha ni..dh lh tinggi..skin cntik plk tue kn..

dd dudu said...

nape nasha aziz dtg :o citela kak :o

GOLD FINGER said...

tess....tu kalau nasha berdiri tu..confirm gambar tak nmpak muka dia..muka lu ngn dada dia jer..ekekekke

Lyana Myra said...

jemput singgah k
Bella Dama Collections


=)

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015