Tuesday, October 16, 2012

Resepi: Mini Strawberry Muffin

Assalamualaikum korang semua...
sblm masukkan entry lain, ni aku masukkan strawberry mini muffin yang aku buat Ahad lps.
Aku suka buat yg kecik mini sbb anak aku suka mkn, kalu buat besar2 nnt dia sepah2kan. buat kecik2 senang skit masuk mulut dia yang coet tuh.  buat comel2 mcm ni boleh juga buat utk doorgift birthday, potluck kat opis, atau pun bawa gi piknik. tak membazir, sekali ngap jer...



Aku buat guna resepi sama je sbb senang, main campak2 je bahan sbb dah selalu buat kannn.. cuma tukar2 filling jer ikut apa yg ada dlm fridge, tp aku belom pernah lagi la buat filling dorian ke... kari ayam ke... ekekek... Resepi kt SINI yer korang...


meleleh filling strawberry nya...

2 comments:

NM02 said...

yumyyy.... adapnyer

sherotpetot said...

hahaha.. cmne la rupe nya muffin kari ayam

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015