Friday, July 25, 2014

Perutusan ucapan Hari Raya Aidilfitri 1435 Hijrah

assalamualaikum... 
semua pembaca blog amerislovely, geng2 gojes, yang kenal, yang tak kenal.
saya dan keluarga ingin mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI. Semoga raya tahun ni membawa seribu berkat dan rahmat setelah sebulan kita berpuasa.
dengan setulus ikhlas saya ingin memohon maaf andai ada keterlanjuran menulis di sini,terlebih gurau senda, tersasul tak sengaja, terguris hati dan perasaan. 

Terima kasih buat semua customer yang oder lasagna sepanjang bulan puasa yang lalu. saya mmg tak open order sebab takut tak terbuat. hahhh ngko... dalam senyap2 pun tak menang tangan saya dok berlasagna kat dapo.   
halalkan jika terlebih terkurang.

ohh... saya mula bercuti selepas hari raya sehingga 5/8/2014.

 gambar 3 tahun lepas. Masa ni rayyan baru 7 bulan, 1st time beraya bertiga. cari gambar baru tak jumpa...sori yer anak ummi sorang lagi Fateen Azzahra.

Salam Aidil Fitri
Maaf Zahir Batin
Daripada:
Ahmad Faris
Amerda (puan blog)
Faqeef Arrayyan
Fateen Azzahra

No comments:

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015