Thursday, April 20, 2017

behind the scene: kerja kawin adik


citer ni hampir sebulan yang lalu masa kenduri kawin adik saya Ijah..
kenduri dia mmg simple je. katering nasi kukus ayam goreng berempah dengan tambahan lalauk kambing masak kurma dan beberapa jenis kuih muih sanggupal, creampuff, muffin, kek cendol, akok,tapai... tapi meriah.

masa tu cuaca kt kb panas ceng2 orang kata. anak2 pula bila balik kb mmg jadi jakunzi skit. berlari depan ke belakang. masuk pintu depan kuar ikut dapo. pffttt.. letih tgk diorang
sudahnya masa hari kenduri yaya demam. adoii... konon jd flower girl.

saya pun nak vogue jugak terus call mak mimi datang mekap. lite2 je tp meletop laa jugak.yer laa mana leh lebih dari pengantin dok..

jom layan gambar di belakang tabir...

mekap dari mak mimi yg gojes

ni laa rupa pengantin


ahli gojes di kota bharu. amalini yg tengah sarat mengandung.. gojes ada di mana2 tau

flower girl yg pancit. demam 

kerja2 touch up akhir oleh adik dan suami. bidan terjun diorang ni..


abah sendiri yg sembelih kambing.... anak2 sedih sebab kambing dah takde..

bekerjasama ma & abah bersih dan siang kambing...



2 comments:

CikNaa said...

anak2 paling seronok kalau balik kampung kan kak amy..

Chekgu Azrine said...

cantiknya AMY dimakeup oleh MIMY...

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015