Tuesday, October 18, 2011

bila si kecik bangun awal

ni bukan tido tp mata pejam sbb flash kamera


hok alohhh... pagi nie si kecik nie bangun sama time dgn kitorang plak. adoii..biasanya nk dekat kol 7 baru dia bangun bila aku & suami dh siap bersiap. bila dia bangun kul 6 cmni, susah la ummi nak bersiap nak oooiiit... nak mandi, nak solat, nk mekap cehh..mcm la aku mekap beria sgt. eehh.. tp lipstik, bedak is a must ok.

baju pn pakai yg xyah iron, sib baek bj suami dh ber iron. bila budak ni bangun pagi camni, sekejap je dia ok pas minum susu pastu mula laa merengek2 nk dukong la, main tu main ni, nak masuk bilik air. sabar... sabar....

6 comments:

Mama Gee said...

hehe br nk tegur budak chomel ni.....tidur pun senyum....

ameris said...

mama, bukan tido tu.. terkejut flash kamera daaaa....

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

comel! =)

ameris said...

kecil lg... besar nnt xtau laaa. comot2 nnt.

LiAnA said...

panjangnya bulu mata comell

ameris said...

tp rambut xde....lambat tumbuh la liana. hihihi

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015