Monday, October 10, 2011

Outing with Zainabians mommies @ the Curve...


actually, last saturday aku ada lunch dgn xclassmate aku masa form 1 dulu. pecaya tak21 yrs ago.masa form 1 dulu muka comot2 je kan.. suci bersih lagi, very the fresh. now very the stylo melo gitu. kelassss uols...

kitorang sbnrnya set time kul 2pm. tp biasa la mommy yg ada anak kecik ni mcm2 tau. kul 1.30 anak aku bleh tido plak lps mkn spageti. si kecik tu dh bljr mkn spageti ... oohh... sblm nk kuar tu aku sempat masak spageti. suka benar dia mkn spageti.dari kul 2 terlajak sampai kul 3. sorry uols... 2.30 baru terhegeh2 nak kuar. jem skit, cari parking lagi, adoiii.. mmg aku terlambat dgt tauu... lps pusing2 kat the curve tu finally jumpa jugak diorg nih. excited sgt sbb dh lama x jumpa. smpai aku lupa nak amik camera aku. semua pic ni aku cilok dari FB Feera. thanks yer Feera.
feera & her doter... very the gojes mommy...aku terlepas moment mkn2 dgn uols... takpe lain kali kita geder2 lagi. aku tinggal anak aku kt umah pengasuh.ramai betol yg minat dgn rayyan ni... si kecik tu plak sengih jer kalu sapa2 tegur dia. very friendly my son.


apsal kalut sgt masa nie ekk??? masing2 dok seluk henbeg.
xclassmate aku yg gojes2 semua. from left feera, aku, lily, afra,ninie, nita. weehh... jom kita kuar lg ajak kwn2 lain skali... kwn2 yg lain xnak jeles ke??? eehh kasut rayyan sebelah jer.. aku je paling simple. ada anak kecik xleh gojes2. pakai camni pn dia dok tarik tudung, selak baju aku cari.....(lu pikir la sendiri...)

lepas sesi berfotogedix dgn kwn2 aku & hubby terjah plak restoran steamboat nie. biasanya kitorang mkn kat johnny tp ari ni nk try yg nie.
chinese style steamboat. rasa dia ok gak. aku sukaa...
oohh... masa kat restoran steamboat tu rayyan tido. betul2 buat aku hepi sbb bleh mkn dgn aman. muah2 rayyan. lama betul dia tido smpai kitorg abis mkn, jln2 kat ikea, x bangun2. letih kot sbb kena gomol kat kawan2 aku td. kikiki
aku punya. fish set. aku amik sup tomyam.
nampak tak ikan 6 pieces tu. mmg fresh sgt.
sila masak sendiri.
licinnnn.... best steamboat ni. nnt bleh dtg lg.

No comments:

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015