Tuesday, May 14, 2013

Hari Ibu, kononnya...

salam uols.. kengkonon Hari Ibu 12 Mei gi Mid Valley nak celebrate. tp sempat makn eskrim je. jalan2 sekejap pastu balik. huhuhu... tak sempat nak pau incit suami tau... SEBAB nya, anak2 mengantuk nak tido.  Rayyan pula dah tak terkawal berlari2 dalam mall. Yaya merengek2 nak tido.sebab tu la aku jarang sgt2 kuar makn kat luar. balik umah masak kari ayam makan nasi. petang pulak bz masak oder pie dan macaroni chez. kalu kempunan nak mkn luar jugak, anak2 tinggal kat rumah acik. so baru bleh berjimba2 shopping dgn perasaaan ohh laaaa...laaaa....


 dah pilih, sila bayar

 semuanya wallaaaa... yummehh

 bukan frtity tutti

 rayyan si hantu eskrim. dia aje satu cup tuh. harga rm7.90. without apa2 topping.

 eehh tangan sikecik tu nak pau eskrim abang dia

 kalu dia punya mmg kedekut la. tak yah mintak mmg tak kasi punya...

 cian kat yaya.. tengok jer..

yeayyyyy... sib baik ayah suap jugak kat yaya..

5 comments:

PinKy MoMMa said...

iols ari ibu biasa jer mcm ari ari lain uhuks..duk dobi gosok baju hahaha

suka la tgk anak anak kamu..mcm mat salleh hehehe

::EIDA:: said...

xpe kak... nnti anak2 dah besar, diaorang meraikan hari ibu tuk akak pulakkk... hehehhehee

Nory Zoulkefle said...

ermmm sedappnyer kalau dapat tutty fruity time musim panas ni...hehe

Mimy Hamid said...

ala yaya tengok je..tak leh mkan tau..abg kemain makan aiskrim...sedap tak

izfanora said...

za nk pau hubby aiskrim punya r payah time preggy ni. mcm2 alasan dia.. huhu..

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015